Klantenservice

Hieronder hebben wij een overzicht van veelgestelde vragen. Staat je vraag of antwoord er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.

Bestelling, betaling en bezorging
Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen binnen Nederland hanteren wij €6,95 voor verzendkosten. Neem voor andere landen contact met ons op voor actuele verzendkosten.

Op welke wijze kun je bij ons betalen?
  • iDeal (levering direct)
  • Mister Cash / Bancontact
  • Sofort
  • Visa & mastercard
Wanneer leveren wij je bestelling af en welke aflever mogelijkheden zijn er?

Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 17:00 uur worden mits op voorraad in de meeste gevallen de volgende werkdag bij je thuis bezorgd. Voor verzending van orders zijn wij echter mede afhankelijk van de levering snelheid van onze vervoerder PostNL.

 

Besteld op: Afgeleverd op:
Maandag (vóór 17:00) Dinsdag
Dinsdag (vóór 17:00) Woensdag
Woensdag (vóór 17:00) Donderdag
Donderdag (vóór 17:00) Vrijdag
Vrijdag (vóór 17:00) Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

 

Hoewel wij erop gericht zijn je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren, kan het natuurlijk ook gebeuren dat je de voorkeur geeft aan een later aflever moment. Neem in dit geval voordat je de bestelling plaatst even contact met ons op, zodat we tijdig het aflever moment kunnen aanpassen.

Track en trace

Track & Trace is een handige manier om je bestelling te volgen. Zodra wij je bestelling verzonden hebben ontvang je dezelfde avond een barcode per email. Door het invullen van de barcode van je zending en je postcode kun je zelf controleren waar het pakket zich bevindt en wanneer je de bestelling thuis kunt verwachten. Klik hier om je pakket te volgen.

 

Alleen codes beginnend met 3S, CC of KG kunnen resultaat opleveren. Als de code foutloos is ingevuld kan het toch zijn dat het nog niet in het systeem van PostNL bekend is. Een reden kan zijn dat je zending in dit geval wel bij PostNL  is aangemaakt, maar nog niet bij PostNL is aangemeld. Probeer het in dit geval dan later op de dag of de volgende dag nog eens.

 

Af en toe komt het voor dat een product niet op voorraad is. Je krijgt wel een bevestiging van je bestelling, maar de barcode wordt je pas toegestuurd per e-mail, zodra het product weer bij ons op voorraad is en ook bij PostNL aangemeld is. De e-mail met de track & trace barcode wordt pas laat in de avond naar je toegezonden.

Voorwaarden, garantie en retouren
14 dagen bedenktermijn

Is je bestelling overbodig, bleek deze niet de oplossing te zijn voor je probleem of … dan kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst goed verpakt terug sturen naar ons. De kosten voor het terugsturen zijn echter wel voor eigen rekening. Na binnenkomst en goedkeuring zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen worden terug gestort op je bankrekening.

 

Om te zorgen dat we je zending snel kunnen verwerken bij binnenkomst is het belangrijk om het retourformulier zo compleet mogelijk in te vullen.

Verkeerd artikel besteld

Heb je een product ontvangen en dit blijkt niet de juiste te zijn, dan helpen we je graag bij het omruilen:

 

1) Vul het retourformulier volledig in.

 

Factuurnummer /  ordernummer is terug te vinden op je pakbon en/of in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen.

 

2) Bij reden van retour het Beer It On artikelnummer vermelden dat je graag wilt ontvangen.

 

Kreten als “de juiste leveren” / “passend artikel”, etc. of andere onduidelijkheden vermijden, probeer zo precies mogelijk aan te geven wat je nodig hebt.

 

Weet je niet welk artikel je nu wel nodig hebt, dan helpen we je graag bij het zoeken naar het juiste product. Neem in dat geval even contact met ons op.

Garantie

De meeste onderdelen worden geleverd met 1 jaar garantie. Uitzonderingen hierop worden expleciet vermeld in de productomschrijving. De volgende zaken zijn uitgesloten van garantie:

  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  • Vocht- of waterschade
  • Fysiek beschadigde producten
  • Slijtage als gevolg van gebruik

 

Als je nog garantie op je product hebt, dan helpen we je graag bij het omruilen hiervan. Vul dan het omruil formulier volledig in en stuur dit samen met het product op naar ons.

 

Zodra het pakket bij ons binnen gekomen is, zal deze aan een test onderworpen worden. Als het product inderdaad defect blijkt te zijn, zal deze 1 op 1 omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. Is je product niet defect, dan krijg je je oorspronkelijk product weer van ons terug.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht door te geven aan onze, dit kan per e-mail of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. info@beeriton.nl of +31 (0)6 38 07 85 99

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden.

Algemene voorwaarden

Beer It on hanteert Algemene Voorwaarden, je kunt deze lezen via deze link of direct downloaden. Ontvang je de voorwaarden liever per email, dan kun je een verzoek hiervoor mailen naar info@beeriton.nl.